Regulamin sklepów internetowych administrowanych przez firmę EUROBEST.PL

Sprzedaż prowadzona wyłącznie dla firm na potrzeby działalności gospodarczej.

Informacje wstępne

Właścicielem i administratorem sklepu jest firma EUROBEST.PL z siedzibą w Łodzi przy ul. Siewnej 15



Przed dokonaniem pierwszych zakupów prosimy o przedstawienie się, to jest o podanie nam niezbędnych informacji osobowych i teleadresowych.

Umożliwi nam to sprawne nawiązanie kontaktu i bezpiecznie dostarczenie zamówionej przesyłki

Potocznie nazywa się to rejestracją.
Dzięki temu Państwa dane będą już w naszej bazie danych i nie będzie potrzeby ponownego ich wpisywania podczas robienia kolejnych zakupów.
Rejestracja poza tym upoważnia do otrzymywania informacji o nowościach i promocjach w naszym sklepie, jak również umożliwia korzystanie z narzędzi ułatwiających zakupy.


Oczywiście wszystkie podane nam informacje będą wykorzystywane tylko w celach niezbędnych z realizacją zamówienia.

Wypełniając informacje o sobie dajecie nam Państwo również upoważnienie do wystawienia faktury VAT bez Waszego podpisu.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.

Dla tych z Państwa którzy cenią sobie prywatność umożliwiamy również dokonanie zakupów bez rejestracji,

Nie będzie jednak wówczas możliwe skorzystanie z wielu elementów ułatwiających zakupy (schowek, historia zakupów, etc…


1. Statusy zamówień

.Sklepy internetowe prowadzone przez firmę EUROBEST.PL w celu ułatwienia realizacji zamówienia wprowadzają 3 statusy zamówień, które informują o stanie zamówienia

Statusy zamówienia są wysyłane na konto e-mail zamawiającego.

Opis statusów zamówień:

- status "przyjęte" - jest wysyłany w momencie złożeniu zamówienia w sklepie. Informuje o złożeniu zamówienia w sklepie oraz podaje jego szczegóły. Jest potwierdzeniem prawidłowości procedury zamawiania towaru. Zastrzegamy sobie również telefoniczną weryfikację przyjętego zamówienia

.- status "w trakcie realizacji" - jest wysyłany w momencie przyjęcia złożonego zamówienia do realizacji

- status "wysłane" - jest wysyłany w momencie wysyłki towaru do klienta,

2. Składanie zamówienia.

- zamówienia na towar przyjmowane są poprzez sklep internetowy, pocztę elektroniczną oraz telefon.

- sklep internetowy nie określa minimalnej kwoty zamówienia,

- termin wysyłki od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji wynosi od 7 do 14 dni roboczych.

- po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, wysyłamy status "Przyjęte", przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane statusem "w trakcie realizacji". - przyjęcie do realizacji zamówienia potwierdzamy w ciągu 4 dni od daty jego otrzymania,

- w sytuacji gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji,

3. Realizacja zamówienia.

- Koszt przesłania zamówionego towaru zależy od sposobu wysyłki i wartości przesyłki.

- System sam nalicza odpowiedni koszt przesyłek,

4. Reklamacje

- Produkty wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki oraz zwrotu towaru wadliwego bądź uszkodzonego pod adres sklepu.

Koszty przesłania państwu wymienionego towaru pokrywa sklep, - w przypadku nie uzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności,

- w sytuacji gdy towar nie odpowiada państwa oczekiwaniom w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty, pozbawiony uszkodzeń, kompletny czyli posiadający opakowanie.

Koszty przesyłki lub całkowitej wymiany pokrywa klient, łącznie z ponowną dostawą, - przy wymianie towaru na inny model zostaną uwzględnione różnice w cenie. Jeżeli opakowanie towaru jest uszkodzone lub zniszczone to odliczamy 10% wartości towaru. Koszt pokrywa klient, - rezygnacji z zamówionego towaru można dokonać jedynie przed przestąpieniem sklepu do realizacji zamówienia czyli do momentu otrzymania statusu "przyjęte". W takiej sytuacji jeżeli nastąpiła już zapłata za zakupiony towar pieniądze będą zwracane przekazem pocztowym lub przelewem bankowym na podany przez zamawiającego rachunek odejmując koszt opłaty za przelew / przekaz pocztowy.

5. Dane osobowe.

Sklep internetowy firmy EUROBEST.PL informuje wszystkich Klientów Konsumentów dokonujących zakupów w naszym sklepie, że wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane będą jedynie w celu realizacji zamówienia .

Dane nie będą w jakikolwiek sposób udostępniane innym podmiotom lub przetwarzane dla innych celów.

Administratorem bazy danych osobowych jest firma EUROBEST.PL z siedzibą w Łodzi, przy ulicy Siewnej 15.

Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo i możliwość wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art.32, ust.1pk. 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.


W przypadku pytań związanych z naszym sklepem prosimy o Kontakt

.Przedstawione w sklepie produkty są ofertą katalogową i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawia stanów magazynowych.